Instagram

Too much for today

Alltså så mycket händer nu! Att jag går liksom på övervarv.
 
Mitt hjärta slår 2000 slag i minuten.
Jag var på fotbollsträning idag (wtf)
känner mig som en borttappad smurf
imorgon är det valborgsafton (!!!)
vad ska jag göra, före kvällen? grilla?festa?träna?sova?chilla med kompisar?
Onsdag är allt stängt, första gången jag typ är ensam, måste ju handla mat till mig själv (vad i)
Borde svara på era önskeinlägg men ju mera jag vill skriva desto mer ignorerar jag bloggen :( (?)
Sugen på finska jordgubbar och grädde.. men det hade vi inte så fixade wb-gräddsås och frysta jordgubbar.. ingen hit liksom
Det ösregnade nyss. Varm dusch väntar, ja, vattnet rinner redan.
sådär ser jag inte ut just nu. mera blöt-hund aktig.
1 Hedda:

skriven

Oi tack så mycke!! Haha de e bara o börja träna så kan du också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: