Instagram

Vem? Hur? När? Varför?

tänkte det skulle passa in då jag fått några frågor om artikeln men såklart får ni fråga om vad som hälst !
Från vad jag har för strumpor till hurdant mitt drömliv skulle vara! Svarar på allt jag KAN! Så det mesta då! Privat eller ej, fråga på!!
1 Anonym:

skriven

Va e din största hemlighet?

2 Anonym:

skriven

tips hur man går ner i vikt??
va väger du nu??

3 Anonym1:

skriven

"Anonym säger:

tips hur man går ner i vikt??
va väger du nu??"

ursäkta men har du alls läst denhär bloggen? tycker inte att din fråga passar hit...



4 Anonym1:

skriven

Amanda du har en fin blogg och är en fin person! <3

5 Anonym:

skriven

Hej! Hittade nyss till din blogg o läste artikeln om dej som du länkat. Sjukt, men fint att du delar med dej!
Du har också nämnt din sköldkörtel några gånger, skulle du kunna berätta mer om problemen o symptomen idag o när de började (dvs hur mycket det som artikeln handlade om berodde på sköldisen eller tvärtom)?
Du ser för övrigt sjukt stark o bra ut!

6 Anonym:

skriven

favoriträtt?
favoritträning?
favoritfärg?
favoritblogg?

7 Anonym:

skriven

Hej måste säga en jättefin blogg du har! men går du inte i skola? eller jobbar du?

8 anonym:

skriven

haft liknande problem som du, är smal, tränar runt 8 ggr i veckan men har aldrig fått min mens o så... Har gått på blodprov o läkaren sa att ja har iallafall brist på skölkörtelhormon.. Läste att du också har nånting med sköldkörteln, så har du något tips på vad jag borde göra?:)

Kämpa vidare! <3

9 Julia:

skriven

Favoritfilm? Favoritmusik? :)

10 Anonym:

skriven

Går du inte alls i skola?

11 Linda:

skriven

Skulle du säga att du har en fullproppad vardag? :)
Vad gör du helst på en onsdagkväll?
Har du ett favorit klädmärke? vilket isåfall?
Var shoppar du mest?
Var ser du dig själv om 5 år?
Vad är dte första du skulle göra om du vann på lotto?
Nämn 5st viktiga personer i ditt liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: