Instagram
1 matilda:

skriven

Du är så sjukt jäkla fin!!! Har några frågor du gärna får besvara om du vill, hur började du träna, hur såg ditt träningsupplägg ut, hur kände du i kroppen, vilket bmi hade du och tyckte du det var bra att börja då? Brutit ner min kropp totalt men har tagit mig upo på banan igen och älskar livet, har en bit kvar trots 11 kg och vill gärna börja träna och bygga min kropp. Kram, svara helst via mejl :))

Svar: Hej! Svarar dig alldeles just :)
Amanda Essen

2 matilda:

skriven

ååh vad bra! Har du svarat via mejl? Har inte fått något :( kanske skrev jag fel adress; [email protected]
kramkram!

Svar: Kolla nu!
Amanda Essen

3 Cecilia:

skriven

Du är så förbannat bra så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.
Din instagram och din blogg har hjälpt mig så mycket och har varit ett stort stöd för mig. Så tack. Tack för allt. Du är verkligen bra.

Svar: gud så glad jag blir, lyste verkligen upp min dag!! Tacktack och åter tack :)
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: