Instagram
1 Anonym:

skriven

Måste bara säga att du är så sjukt fin som du är nu, förr såg du bara olycklig ut men nu fullkomligt strålar det om dig. Gå aldrig tillbaka till det du var förr! Har också varit i samma sits som dig men är nu återställd. Men ibland har jag tankar om jag inte borde gå tillbaka till det gamla, men jag vet att det inte är något liv. Jag måste bara vänja mig vid den kropp jag lever i nu.

Svar: tack så mycket, det betydde otroligt mycket att någon "okänd" säger så. Som du säger måste man bara bli van, men jag kommer aldrig aldrig mera gå tillbaka, jag är så himla mycket lyckligare nu.
Amanda Essen

2 amanda i USA:

skriven

Åh du är så himla vacker nu! Så mycket snyggare med en vältränad kropp, grymt bra jobbat!! :)

kram

Svar: Vad glad jag blir!! Tack så himla mycket :) <3
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: