Instagram

Lol XD Det ser ut att hennes ben går av...

 
 
det verkar som om hon börjar dieta igen -.- Ja, jag vet att det är hennes liv och problem men man vill ju inte att hon gör misstag i livet eftersom jag vet hur långt det kan gå när man är FÖR underviktig.
 
 
 
 
Det verkar som om hon inte förstår pointen med träningen och om man ska "bygga muskler"
De ända som stör mig är att hon lägger foton och tips hur man går ner i vikt till tonårstjejer som faktiskt tror på det! Och tror att man ska se ut som en barbie docka. Nej. Jag kan nästan lova att hon inte mår bra, fast ifall hon gör det så.. ska jag nog låta henne fortsätta det hon gör. Tränar fel & går på "svältdiet".
 
 
 
Nu får det vara nog med bilder på henne :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: