Instagram

Bäst

Faan va bäst, började morgonen med perfekt start, sen en sväng till stan och nu har vi storhandlat. Glömde även min lederjacka i baren på min födelsedag (vadå typ ett år sen) iaf har jag äntligen en ny, ett måste i gaderoben... inte undra på varför det aldrig finns min storlek på de snyggaste kvar, men denna är bra att dra på sig då man har bråttom! Skinnjackan börjar bli tok för varm just nu.. på tal om vart, sjuukt hur jag svettades på stan och i butiken, fyfan. Gick som en racerkanin också, blir stressad av mycket folk. Men fick alla program ordnat, var på ett "talk" (känns mer coolt att säga så) med min psykolog och äntligen kan jag slappna av (latmask nu för tiden). Värker grymt i såret så jag riktigt får suga in magen av värk. Känns som ett knivhugg typ. Har minskat värktabletterna då min mage mår skit av det, så får väl lida pin för att må fin(t). 

Glad vapp! Vill också och festa, dricka i solskenet, ha picknick med vännerna och använda en studentmössa. Men nä har ingen mössa och har ingen vän, får väl bli picknick med hunden här. Känns lagom bra.

VÄRLDEN GLADASTE TJEJ BTW, JAG FÅR BÖRJA TRÄNA OM EN VECKA. okej bara lätt, lite benen som inte tar på magmusklerna, MEN HERREJÄVLAR TRÄNA!!!!!!!!!! som det känns nu kan jag inte ens lyfta en matkasse eller gå några km, men vi hoppas på ett mirakel. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: