Instagram

Rygg-döden

Åh hann bra med "marklyfts-festen" och måltiderna. Vi flyttar middagen 1h framåt, så allt hinner fixas innan dess. Har nu sminkat mig, bytt om, läst några sidor på prov och ätit lunch. Blev säkert 100 st marklyft tillsammans och ryggen är helt död, kan knappt böja mig.. Så ska det vara! Synd att man inte får tänja, skulle verkligen behöva en rejäl stretch i ryggen, imorgon gör jag det iaaallafall i 3 minuter, kommer nog annors inte kunna stå rakt.
 
Ska bli kul att hela familjen + en gäst förenas, typ återförenas som om vi inte setts på några år, haha! Nämen det blir kul, först tänkte jag också skippa det för andra program kom ivägen, men skippade det ANDRA istället, familjen först!
 
Få se vad vi hittar på efter det, jag ska iallfall äta oxe tills jag spricker!

Ha en bra söndag allihopa!
dethär ser förjävligt ut, men jag tänjer faktiskt och så var det en paparazzi som tog foto. Eller något ditåt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: