Instagram

Sun-addicted

Hej alla påskfirare! Hoppas ni har haft en bra påsk, och den är inte över än!


Det är så sjukt att det är typ första dagen det är VARMARE ute än inomhus! Blev sjukt svettig av att bara sitta där, så böt om till sportbh och känns nästan ännu varmare nu! Är ingen solare, men brunheten har försvunnuit från australien och det skulle sitta fint med lite färg på kropp och ansikte, känner mig blek och sjuk i gymmet då man pushar till sista limit och håller på att svimma ibland då man glömmer andas! haha. Plus att jag går i shorts året om, vem vill ha vita, torra ben i gymmet.. 
 
Jag och syrran har alltid tävlat om vem som blir brunast och brorsan får jag inte glömma.. men han fuskar alltid med solariet. Och nu har det gått över gränsen, min syster blir uppsvälld och röd i ansiktet så fort hon solar facet, kanske en varning för too much sun?Bara skönt för mig så slipper jag pina mig i solen, tycker det är bara obehagligt, istället kan man väl svettas i ett gym?
 
 
drömmer om mat..
 
Folk brukar tycka ja är tokig som går på gym på sommaren men jag tycker det är mycket roligare inomhus, det blir liksom fööör varmt om man tränar ute. Men lite bollspel och andra vardagsaktiviteter är ju bara kul, men om vi talar om RIKTIG svettjomppa, typ att lyfta upp 100kg (okej inte ens klarat av det än, men vi tar det som exempel iallafall) så skulle jag gärna göra det på en sval och lugn plats istället för rakt i 30 graders sol med skrikande barn runt om kring mig. Nu menar jag inte att jag hatar skrikande barn (okej lite störande är det ju) men jag är väldigt känslig för ljud och speciellt då jag tränar vill jag fokusera på EN GREJ, om någon kommer och peppar mig kan jag bara bli arg och knuffa iväg honom, det räcker med en röst i huvudet eller en sång i örorna. 
 
Iallafall hoppas jag att min syrra blir klar snart, så jag slipper till gymmet (lovade att träna med henne) och klockan fyra blir det middag! OXFILE!!! yes, så jag har längtat efter det! och så äter alla tjejer minimala portioner alltså MER KÖTT ÅT MIG! woho! troligen andra grejer på sidan om också.. hoppas jag.. kanske potatisgratäng, avocadosallad, efterrätt och en KALL sås, åh, rinner redan i munnen! Men FÖRE ska jag hinna äta 2 mellanmål och lunch, lite stress här, nämen det är ju bara kul, men jag verkligen verkligen vill och träna istället för att sitta i solen och tvinga i sig dvitamin. 

 
okej detta är från spanien.
 
 
 
1 Pharmd646:

skriven

Farmville farms even include free gift that is dgdeedk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: