Instagram

If you cant beat pain, join pain

Alltså herregud vilken hetta, har sagt det förut och säger igen, inte min grej. Kröp till gymmet iallafall och körde världens bästa pass! Vilken energi, hade kunnat fortsat i evigheter men var dyrblöt som jag vet inte vad och min kropp var helt färdig då jag äntligen slapp till duschen, jävlar vad skönt säger jag bara! Jo, varmt, men så jävla skönt! Detta är vad  jag älskar, vad jag vill göra, vad jag blir lycklig av, detta är allt för mig, vad jag vill bli bra på, allt som betyder just nu. Frågor på det? Nä, men kanske blir den fyllo-fredag imorgon. En grej jag inte förstår är då folk säger "börja lev", fan jag lever livet på fullaste grad och njuter över varje sekund jag har, för jag älskar min livsstil. Visst gör jag det så jäkla mycket. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: