Instagram

Världens bästa sommar

Förlåt!! Men jag berättade väl att jag åkte till sommarstugan, och det var så jäkla härligt att jag stannade där en natt till! UNDERBART <3 Men ganska underbart att va hemma också, men inte alls lika underbart som på stugan. Åh, älskar det stället. Blir mindre prat och lite bilder istället från helgen, tack för så jäkla fint väder, bra sällskap,världens bästa sommarvilla och världens bästa humör! Jag älskar att jag får vara såhär frisk och bara kunna njuta, det är en känsla som är obeskrivlig, då man kommer ihåg hur fast man var i sin sjukdom och varje minut av sitt liv kastades bort på stress, ångest, kritiska, negativa tankar om sig själv. Men inte längre! Ska skriva ett inlägg om hur jag blev kvitt med tankarna också, kram till er alla! Ha en bra måndag!
 
Är verkligen en fisk i vattnet, ääälskar att dyka <3
 
 
 
Min håriga mage måste man ju ta bild på xD 
Mamma ute och paddlar med surfingsbrädan
Pappa och söta Elton, systers minsta son, så himla underbar filur <3
Vårt fina sommarställe (en del av det) Älskar bergen!
Håret får vara lite trasslig, ansiktet får andas och kroppen får suga in näring av saltvattnet, världens bästa känsla typ.
 
 
1 Isa Bylund:

skriven

nä vad härligt, älskar landet. I små doser ;)

2 Izzy:

skriven

Låter som en underbar vecka!! Älskar också landet och sommarstugor (längtar tillbaka!) haha. Komma bort från livet lite! Det ser super härligt och du ser super mega glad ut vliket är kul att se!!! :)
Fortsätt njut av sommaren snygging :) Hoppas du har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: