Instagram

OTROOOOLIGT BRA PASS

Igår badade vi bastu, badade i en uppvärmd "Jaquzzi", åt pulled pork (eller ja, smakade, fanns inte mycket kvar), drack cider och vin, pratade, frös lite, simmade i 12 graders vatten, såg på fotbollsmatch osv.. För mig slutade kvällen redan vid halv 1, men de andra blev väl till stugan och sova. Åkte hem och han nyktra till före jag kom fram, tog typ 2h före man var hemma, men så skönt att sova i egen säng. Åt makaronilåda (!??!?!?) före jag somnade, blir alltid så hungrig då jag varit ute på natten/kvällen, slocknade sedan och vaknade utan huvudvärk. Men någon timme efter frukosten körde jag ett bicep och rygg pass på gymmet, och SERIÖST, det var typ bästa i mitt hela liv!!! VILKEN PUMP! VILKEN ENERGI!! altså ville aldrig sluta!!! det kändes otrooooooligt bra!!! supergött!!! och min spotify lista var uppdaterad = bästa musik, svettet flödade och hade så var vi ensamma en stund på gymmet, vilket var jääätteskönt och utrymme!
 
Igår sålde vi också böcker och träffade säkert miljoner nya släktingar. Är typ släkting med alla i vår stad, får akta så jag inte gifter mig med någon utan att veta om det, (haha)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: