Instagram

you can tell everybody, im the man

har den värsta morgonen man.kan ha och nu sitter jag motvilligt i bussen mot stan för några möten. på torsdag fick jag ett modelljobb där vi ska visa upp 4 olika kvällsdräkter åt viktiga men också vanliga människor på ett hotell som har årsfest.

önskar jag bara hade kunna stanna under täcket idag, trot solen skiner och en ny vecka framför mig har jag ingen bra känsla inom mig som övertar mig. kämpar emot skitet nu och hoppas allt blir bättre senare till veckan. känns också att alla runt om kring mig är fake och inte förstår mig alls, bara försöker styra mig på något sätt. det ända jag vill är att vara ifred en stund, men då kommer jag antagligen bli rastlös då med. och få dåligt samvete att jag inte hjälper till där hemma. men får bara leva med situationen och kämpa på. allt går inte som man önskar. för mig går det oftast tvärtom, men man kan ändra på det, om man har orket, viljan, styrkan.

ja, blev ett lite roddigt inlägg, men jag ska av nu, så får skriva lite mer senare. kram på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: