Instagram

Dagen är ÖVER

typ "wohooooo". Inte för att den var dålig, nä tvärtom! Men jag var så jääkla slut att herregud. Sovit 4h inatt och jävlar det kändes i hela kroppen efter "jobbet". Jag slockande vid toaletten då jag kom hem, men tog 3 minuter för mig att fatta vad som hänt så jag for till köket och började göra en brakis måltid, trodde det skulle pigga upp mig och kanske ge mig ut på ett lugnt och skönt gympass sen, men näääe, matkoma deluxe (händer ofta då man stressat hela jobbdagen och inte skött kosten väl, men what to do då vi fick gräs till lunch) så japp, jag hamnade i matkoma och vaknade SENT. Typ åtta på kvällen. Helt okej, var yrvaken och ryste i hela kroppen, vet ni den känslan? På nåt sätt är man sjukt svettig och varm men ändå har man kallt. Bad pappa köpa godis suget var som störst och så har jag bara kollat på tv, som om jag vore sjuk eller nåt. Vilket jag inte är, men guuud så hälsan är viktig säger jag bara, sova och äta bra annors orkar jag nog inte en vardag till såhär haha. Kanske inte alla är likadana, men jag märker direkt om något gått snett, som idag, jag var verkligen en zombie då jag kom hem. Hela bussresan höll ögonen på att gå fast, men nej "tvingade" dem uppe, så jag inte missade hållplatsen.
 
(p.s missförstå mig inte, orkar inte hålla regler att "sova 9h, äta klockan det och det, träna 2h efter blabla och aldrig göra såså för då kan detdet hända, BIG NO-NO! jag har inga regler och koll på allt dygnet runt, men man fattar ju att man måste äta och vila för att orka träna :D)
 
Haha intressant. Modeshowen gick prima, allt var kul och inte liiika mycket stress som förra gången, hade mer "paus" mellan klädbytningarna, är van med att alla stressar, kastar kläderna på varandra och knuffas i världens mista lokal, men här var det chill, hade t.o.m en medhjälpare som fixade till kläderna, prislapparna och håret som trasslat till sig i dragkedjan. Skönt och chilligt! Kaffe hann man ju inte med, bara klockan fem på morgonen, men som tur räckte det iallafall halva dagen! 
 
Boooooom, så en vilodag här igen, vilket menas = GRYMT PASS IMORGON!! Can't wait! Om jag måste erkänna är detta fitness-dramat mera min grej än modellandet. 
 
Vi hörs, ska käka sista äckliga salmiakerna i påsen och så somnar jag till en dålig action film, tänka sig, planerat och allt. Godnatt mina kära läsare!
 
hatar att det är så noga att man inte får ha några muskler på catwalk. Blöööö. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: