Instagram

Gick ju helt OK

Blev ett litet kort-hets cardio pass på gymmet tidigare. Trots dödens muskelvärk i benen (hur är det möjligt att det blev värre tredje dagen!?!?!?) så svevade jag på springmattan och njöt av minsta sekund, men efter 25 minuter tyckte jag det fick vara nog, tröttnade helt enkelt så köttade liiiite brösten tills jag fick skynda mig ifall jag skulle hinna. Hade psykolog ganska sent idag och vi pratade bl.a. om sjukhuset jag låg på och lite om barndomen, ganska fint dedär att gå igenom sånt som hänt, inte alltid man kommer ihåg det, men ändå finns det inom sig. 
 
Det närmar sig veckoslutet! Vad ska ni göra? Själv ska jag ju på fitness-mässan eller vad man kallar det. Kolla på Fitness SM! Även träffa några personer ifall de har tid, ett quick-samtal innan de åker iväg med flyget. Måste starta tidigt, typ 6-7 och det betyder att jag måste vakna 5 typ för att hinna göra mig i ordning och sedan åka via stan före. Kul att träffa Fanny som jag inte sett på evigheter och även min syster kommer med, hon har blivit lite intresserad av fitness med, fast vem gör inte det, nu vet väl t.o.m mormor vem som vann overall-pokalen i Sverige. 
 
Hoppas ni har en fin torsdagskväll. Det har jag iallafall! Eller det kommer jag att ha. Hoppeligen! 

1 Anonym:

skriven

Jag ska bara ta det lugnt för en gångs skull :) ha det så kul!

Svar: Det är skönt det med :)
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: