Instagram

Känner mig som Pacman

Min bästa finaste underbaraste vän, tjejen som ALLTID är glad, alltid alltid alltid. Och så himla snäll och go med alla, hon har fått cancer. Jag fattar inte. JÄVLA SKIT SJUKDOM. Och alla andra sjukdomar. VARFÖR FINNS DESSA!?!?!??! VARFÖR. Varför ska sjukdomar komma och förstöra någons liv!!!! Tack och lov finns det mediciner och bra läkare i nuläget med ändå.. Varför ska vi bli sjuka!? Fattar med nedförsbackar i livet men stora grejer som man inte själv kan påverka,de förstår jag inte mig på. vad lär man sig av dem egentligen!? Önskar bara en värld med fred och utan sjukdomar, visst vore det underbart?

Träningen gick också kasst. Fick ingen kontakt och tänkte bara på annat. Musiken i öronen (gamla trasiga hörlurorna dessutom) bara krasslade och skrek och böt låt gång efter gång men inget smakade, plötsligt var jag ensam på gymmet med en gubbe, så körde utan musik då. Men så började han stöna och gapa så koncentrationen försvann då också, inte för jag brukar bli störd på andra men idag blev jag! Sen böt jag sal, men där var det en hel klass som prövade och lekte med maskiner och det fickmig lite snurrig i huvdet det med, fast jag ska inte skylla på andra, egentligen var det fel på mig, kom okoncentrerad till gymmet och lämnade gymmet okoncentrerat. Tänkte bara på min fina vän och på annat skit.
 
Men ska inte något sånt låta förstöra dagen, dagen är ung! Nu ska jag äta tacos och sedan ut för äventyr!
Ha en grym fredag ni också! Kan inte fatta hur veckan gått fort! Nu är det redan helg, wow!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: