Instagram

Stress & Ångest

Alltså sorry! Har verkligen varit oaktiv nu överallt, ska förklara lite varför.
Mitt liv och vardag är lite i berg och dalbana (som ofta) och jag försöker hinna med allt utan att stressa för mycket, men det går verkligen inte som tänkt. Bestämde mig på helgen att stänga av allt som heter media, och ja det hjälpte väl lite men samtidigt fick jag INGET gjort, bara tog helgen för att spara krafter och vila både kropp och hjärna. Hjälpte det? Nä, är lika lost nu. Det är lite så att då jag har massor att göra får jag någon slags ångest och blir LAM i hela kroppen, jävligt störande, hela kroppen vägrar arbeta. Och hjärnan bara skriker "hjälp?". Att fundera vad allt man borde göra får mig i panik, utan att få nåt panikutbrott utan istället blir jag stel och lam som sagt. Hatar det. Att tvinga sig själv och försöka dra sig i kragen att arbeta ändå, gör allt bara värre har jag märkt. Men har jag några val? Tiden läcker ut. Aja, måste komma på någon lösning iallafall. Kanske att ta en sak i gången. Jag är ju ändå en normal människa, mitt liv och mina tankar samarbetar inte alltid och jag får inte alltid som jag vill, mitt liv är inte en dans på rosor, men jag försöker att hålla humöret uppe så gott jag kan ändå!
 
 
Måste verkligen skynda mig nu, ska och pröva några kläder inför en modevisning snart. Men ville bara slänga in ett blogginlägg och meddela att jag inte är död (även om det känns så haha)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: