Instagram

Chillar i regnet

 
Regnar på fulla, jag packar och ska snart till stan. Snabb visit till läkaren och sedan möjligtvis ett gympass (HOPPAS!!!!!!!!) om jag hinner före vi åker till SWEEEEEEEDEEEEN.
 
 
 
1 Caroline:

skriven

Hej Amanda!
När jag hade en stressig period i våras så försvann mina hunger och mättnadskänslor. Jag var på högvarv heeeela tiden och hann aldrig vila och även om jag åt skit mycket så gick jag ner i vikt. Nu har det gått ett tag sedan dess. Jag är normalviktig men har fortfarande inga hunger och mättnadskänslor och tränar just inte nu därför att jag är rädd för att hunger och mättnadskänslorna ska bli värre då. Jag är dock lite rädd för att hag ska öka i vikt om mina mättnadskänslorn kommet tillbaka igen...
Har du någon förklaring till varför det kan ha blivit som det blivit? Detta är sp jobbigt ...

Svar: svarat på din fråga nu :)
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: