Instagram

Biccar och Triccar

Tjenis! Spenderat dagen med familjen och haft det riktigt bra, avslutade kvällen eller började kvällen med ett gympass ändå, trots onda värken i rumpan osv. Gick mycket bättre än vad jag förväntat mig, fokuserade mera på bicep och tricep, vilka jag typ aldrig tränar då de är med i bröst och ryggträningarna. Men nu kan jag varken träna axlar, rumpa eller rygg och mage är typ det tråkigaste jag vet. Så körde lite springmatta och bicep & tricep, kändes dö-skönt att svettas igen. Saknat det! Det är en känsla som är obeksrivlig, ni ba "varför inte svettas i bastun då", jamen det är ju inte samma saaaak. Aja, nu ska jag vidare till duschen och fixa mig inför kvällen! Dit eller dat, får se vart man hamnar. 
1 GoForFit:

skriven

Snyyyyyyygg! Skönt att få dra av ett gympass! Axlarna läste jag om och varför du inte får belasta dem just nu, men rumpan? Träningsvärk eller vad har hänt där? :(

Svar: föll i trappan ;(( inlägget före :(
Amanda Essen

2 Maja:

skriven

Åh vad roligt att du kan träna ändå! :)
www.healthymaja.devote.se

Svar: Japp! Blir samma pass varje dag då! :D kommer få biceps som arnold själv! ;)
Amanda Essen

3 GoForFit:

skriven

Läste det nu! Ååh, vilken otur, stackare!! Ajajaj. Hoppas du repar dig fort!

Svar: Tack, hoppas jag med! <3
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: