Instagram

Flumm

Video från igår, studerade hela dagen så bestämde jag mig att på kvällen gå ut lite och ta frisk luftn, fick ändå en super överraskning i posten, nämligen ett linne av de bästa DEFFRAGE.
Har så sjuk duktiga vänner på att både träna och designa! <3
 

deffrage from Amanda Essen on Vimeo.

Men va fan är det för monster som kommer i musiken i slutet? haha bli inte rädda :O Ska försöka fixa det. Vimeo som bråkar med mig.

 

Bär tights "squat that ass" <-- haha måste bygga på min ass före jag kan bära dessa från myway2fitness

och Linne från Deffrage

1 GoForFit:

skriven

Hade också velat ha ett bra utegym! Nu är ju sommaren i princip över men, ja. Det ser ju så kul ut :) Det enda som går att hitta här är ställningar att göra chins/pullups i.

Svar: Haha det gäller att använda fantasin :)
Amanda Essen

2 Izzy:

skriven

Du är så sjukt duktig och imponerande!! Vill vara lika stark som dig :) :)

Svar: DU ÄR JU STARK!!!!!
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: