Instagram

Glömsk men inte dum

Hej!
 
Anledningen varför jag inte hann blogga igår, var för jag vaknade halv fem och somnade halv ett. Blev lite kaos i dygnsrytmen, men var faktiskt inte trött alls! Bara liite på bilvägen hem, men annors vad adrealinet på topp, vilken jävla show! Grymma tävlare och bra utbut på protein har vi i Finland! Även sjuukt mycket rea-kläder och proteinbars, kom hem med ett par goodie-bags och även lite gott. Provsmakningar var överallt! På aminosyror- bars, pudding, kyckling,  wheyprotein osv... var rena himlen för en sådan som jag. Tävlingarna var bäst, trots min dåliga syn, ser inget på långthåll.. och VET NI VA jag glömde batteriet till kameran, så kunde såklart inte zooma in nåt heller., Har en supermegagrymt objektiv som zoomar allt men såklart blev batteriet hemma. Även klockan fem, halvvägs hade vi kört iväg så kom jag på att mobilen var hemma. SÅÅÅÅ jag. Ni som känner mig, vet att jag alltid glömmer något. Då jag var mindre glömde jag ibland skolväskan, och alltid minst en bok hemma. Nu skriver jag upp vad jag ska komma ihåg att ta med, men ibland glömmer jag bort vart lappen är. haha.
 
Tar bilder från google istället. Men som jag sade, hade jag en jättebra dag och kväll igår.
 
Träffade även Michelle Lewin, tog en bild med henne, ska se om jag får tag på den. :P
Sen sökte vi efter Nicole Wilkins, men inget! Synd. De grymma trillingarna back tävlade också och Camilla vann faktiskt! Sara kom tredje i sin första pro fitness competition!!! och Robert fick brons i  cbb senior competition! Sjukt grymma.
 
 
 Vi går samma pt-kurs och de är precis lika fina på insidan som utsidan, wow vilka syskon säger jag bara! Och att dela sitt intresse alla tre, det måste vara fantastiskt, med andras stöd och pepp helatiden, även om det kan bli lite tävling kanske ibland. Haha, det hade det blivit med min syster, vi hade dödat varandra på vägen. Nä skoja, vi är faktiskt mera vänner än syskonbråkgrejs nu.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: