Instagram

Gormorgon!

CAM00942

Varför är jag så energisk? Jooo, för idag är det rygg på schemat! Och min nacke känns så mycket bättre, äntligen kan jag träna påriktigt! Sitter med min fjärde kopp kaffe (obs har ätit frukost innan, ingen detox/fasta/fettkaffe shit) men väntar att det liiite hinner smältas innan jag drar och köttar!

Har funderat på det där med smileys på bloggen, töntigt? Ja, men man känner sig ganska tråkig utan dem. Ni kan ju tro att jag är allvarlig som sjutton utan dem, speciellt nykomlingar, men ni som läst min blogg tidigare förstår säkert. För nu ska jag dissa dessa :):PXD:S:O Vi får se hur det går och hur länge det räcker!
Japp, det var lite av dagens planer, sen ska jag troligtvis baka något gott för jag sorligt nog missade kanelbullens dag igår. Får fixa det idag istället, kan ju inte skada på några timmar.. Vi säger att jag bor i Amerika och då är det fortfarande 4. oktober.

Bra, vi hörs amigos! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: