Instagram

Halloween snart!

 Om 2 dagar åker jag till Pt-skolan igen, och då jag kommer hem kommer vi ha med familjen ett halloween-knytkalas (hoppas jag). Denna gång är jag inte med och ordnar, så får de hur de fixar det utan mig.. brukar vanligtvis inte fungera. haha, jag är familjens "städ och bak-kung" De andra bara ligger i soffan och kollar på då man lider med pappa i köket. Nä skämtosido, jag lider inte, jag älskar att göra mat! Om man inte är vrålhungrig då.. fy, det är en pina, man vill bara kasta i sig all mat rå. haha. Nu kommer jag troligen få en kommentar som "rå mat kan ge sjukdomar", men ni fatta väl.
 
Ska ni fira halloween? Jag firar väl den aktuella dagen i skolan. "yey"
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: