Instagram

Liten snabbis

 Åh vilken underbar dag, fast det är helt sjukt kallt ute! Trodde jag aldrig skulle säga detta, men jag frös faktiskt med min kappa, okej hade ett minimalt linne under och var svettig i håret, men det var typ som is-tider! Tog ett varmt bad när jag kom och och väntar på kycklingen i ugnen, idag blir det med philadelphia ost mellan! Mumma!
 
Körde också ett mage-axel pass på gymmet, gick underbart bra! 
 
Nu har jag sjuukt hungrig, snabba på fågel! Fy, det lät elakt för djuren, menade typ att ugnen ska skynda på. Ja vi säger väl så.
 
 
Blööö, min telefon suger. Ska jag börja bära med min systemkamera till gymmet kanske? Eller bara sitta på pottan (bakom mig) och angsta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: