Instagram

Mina 30 bästa..

 

Löparsko: Asics och Skechers

Macka: Åh, såna med ägg och massa salt eller räkröra på! Eller nej vänta, skärgårdslimpa på julafton, fast aaaj vad jag får ont i magen av dem. Eller helt vanliga ostmackor gjorda på 1-minuts bröd i mikron, japp jag älskar dem! 

Sportbh: Victoria secrets yoga-bh:n, supersköna och snygga!
Resa: Londonshopping före julafton eller en roadtrip genom USA, älskar usa. Men även något äventyrligt som att hoppa i svarta hålet eller till Jamaica, sydafrika eller vart än vinden tar mig och hoppa från berg, dyka, klättra berg och sånt kul!

Champagne: Halvtorrt, tex. Gula änkan
Shapetights: Sorry ingen aning på dessa! .
Juice: Egen juice på färsk apelsin! Eller en blandning av lime, ingefära, grape... mmmm :)
Podcast: Lyssnar faktiskt typ aldrig, men hade velat göra det! Måste ladda ner några. Om träning "såklart". 
Skida: Slalomskidor!!
Hösttights: Myway2fitness tights, alla dagar! Faktiskt, äger inte och bär inte andra tights, eller jo ett par, träningstights av better bodies som jag använt typ 1 gång.

Tesort: Förut drack jag mycket Yogi, supergott spec. de emd julsmaker, nu dricker jag yourtea. Men även riktigt svart té med mycket mjölk (socker/sötning) är himmelskt gott.
Vatten: Vanligt jävla vatten. Fast ifall jag är i sverige får man ju LOKA öööverallt, i glass och chokladsmak, lyx!!!
 
Bil: Audi eller porsche ;) Nämen nu vet jag! JEEP, de är för snygga!
Guilty pleasure: Nuggets haha, eller chickenwings!
Skidsockor: Vad var detta för fråga? XD Vanliga yllesockor använder jag.
Efterrätt: Åh kan laga en hel lista, men ifall man frågar mig en efterrätt jag åt varje dag livet ut vore det mitt perfekta caseinfluff. Om ni frågar mig idag är det varm ostkaka. Om ni frågar mig imorgon är det färska (hemodlade) jordgubbar med keso och massvis med kanel.
Väst: En orange söt som jag fick till födelsedagspresent förra året. Perfekt till höstfärgerna! 
Myströja: Mormors stickade ylletröja förstoss. För använder inga tröjor, föör varmt, men hoodies däremot.
Pasta: Ska jag vara ärlig smakar sjögräs och fitnesspastan skit, iaf med bara salt som krydda. Så äter vanlig pasta, vet inte märke? Men smakade faktiskt på bön och sojapasta en dag, supergott ju! Överraskande! Zucchinipasta har jag inte ännu prövat på. Maybe its time!
Träningslinne: Lorna Janes och Nikes snygga linnen! Eller något med kul text som passar mig, typ "prata inte när jag tränar" lol :D
Värmeplagg: Peak har snygga värmejackor!
Frukost: Kaffekaffekaffe och en jävla stor skål med kvarg och drömröra (allt från puffar till hårda proteinbitar till brändamandlar till jungelns finaste bär och alla superfruits man kan tänka sig)

 

Hörlurar: Drömmen är dem gjorda för svettning, men aldrig köpt såna. Använder ett par fula men helt okej från skullcandy. hade gärna använt såna stora tuffa men ser ut som rödluvan i dem.
Gymskor: Skulle helst vara strumpfota men nana förbjudet,ett par lyftarskor då.
Reflexväst: Använder sorligt nog inte, bara reflex på jackan och skorna, men smart vore att skaffa, även om jag inte är ute sent/tidigt och joggar/går/smyger.
Jeans: Svarta Dr Denim. Rumpjeansen (freddy wrup) var inte riktigtmin grej, de var så kortaaaa. Men sköna!
 
 
Pannband: Aldrig i mitt liv haft ett pann-band. :P
Lax: Pappas! I ugnen med specialsåsen, åh drömmen. Fast rökt är ju skitgott det med!
 
Träningsapp: Avänder ingen, men NIKE är väl en hit? Ska tömma lite minne i mobilen och ladda ner en där man kan skriver upp sitt träningschema och varje dag fyller i vad man tränat (ifall man gjort det) och vad man tog och så kan man kolla ifall man gjort förbättringar eller försämrat osv. Lol, träningsdagbok kallas det visst.

Skickar vidare till: IZZY & er andra som vill göra denna frågeformulär.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: