Instagram

Oturs morgon

Vaknar med nackspärr! :( aldrig haft det förr så var helt sjukt chockad, men nu försöke jag vila, ha varmt i nacken och hoppas på att värken går över till kvällen! Tog ledigt idag, men vill supergärna träna då jag inte varit på gymmet på nån vecka, saknar det! Typ #boyfriendmaterial
 
Nu har jag så ont att jag knappt kan kolla på skärmen, men ska kolla på lite själv-behandling och så får vi hoppas på det bästa :) Hejdå så länge!
 
1 Maja:

skriven

Hoppas du mår bättre snart och har en bra fredag ändå, kram :)
www.healthymaja.devote.se

Svar: Tack! <3
Amanda Essen

2 Izzy:

skriven

Ajjj! Men läsde på din IG att de blev bättre så det är skönt :) :) Hoppas du har en bra helg!

Svar: Detsamma fina Izzy :)
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: