Instagram

Proteinkaffe

Varje dag här på ptskolan har jag startat med en stor kopp proteinkaffe! 

Ni bara kokar upp kaffe, blandar i ert favoritprotein och voila! Tyvärr funkar det inte med alla slaga protein, några blir bara klumpiga och förvandlas till monster i koppen, men jag testade scitecs och det gick suveränt! Använde smak av choklad, vilket gjorde hela ännu godare, älskar kaffe med smak! 


Sen tar jag valfri proteinbar, hade typ 7 olika märkes haha, och doppar i den i kaffet så det smälter härligt i munnen. 

SEN äter jag min kvargfrukost.

MEN det är bara mina rutiner här på ptskolan! idag åker jag hem, kommer bli skönt, jag kommer älska min säng inatt! har typ sovit 4h då människorna festade haha, men varför gnälla, de hade kul och mitt eget fel att jag inte hade öronproppar med :D

Vi hörs senare idag, påväg hem! :) 
Kategori: