Instagram

Underbart THE END

Äntligen går det att ladda upp bilder.

SJUKT lång dag bakom mig, är nog inte gjord för att sitta hela dagen och lyssna, hellre lär jag själv ut :) tänk psykologerna, vilket jobb! men nu är skoldag 3 övet och avslutade det på bästa vis, även om det var ett kort, energilöst, kasst pass, pressade jag ut det sista och svettet flödade, den känslan är obeskrivligt och bättre än någonting här i världen. Slutade delvis för att gymmet stängdes men även för jag kände att kroppen inte orkade, beror troligen på all studerande som jag inte är van med.. men kanske också på kosten som inte sköts lika bra och regelbundet som hemma, här gåt man ofta hungrig och småäter på annat än mat. Men har iallafall matlådor så det räcker,ska trycka i mig två nu för jag missat en, haha..Man ba; hur är.det möjligt?!?! well för questbars, godis, kvarg, frukter, bröd, energidrycker, kex osv finns!! 

De andra anlände till baren, jag (tråkigskit) blev kvar i skolan och äta, vila, och gymmade då lite. Hade gärna åkt med men seriöst, har 0 energi och ända jag vill nu är krypa under sängen. :) 

Kram på er, från en sömnlös häst.


Kategori: