Instagram

tokyo

hej alla =)sitter på flyget till tokyo från cairns, sovit hela resan förutom på matpauserna (ända roliga ju) och funderar hur fan jag kommer få sömn inatt. några timmar kvar, sen ska vi övernatta i ett hotell i tokyo. "yippiee i guess" ? nä, efter allt skit ja fått från japaner vill jag inte gå nåra det landet mer. men nu har jag inga val!hatar att man blir så uttorkad på flyget, har redan börjar smått lossna skin, borde ha scrubbat mig innan ju!! okloka jag..en jäkla stor del av mig har ångest nu att åka hem. vill inte. vill bli i sol, värme, lyckan.. vem skulle inte leva i paradiset året om liksom?har iaf en massa kul saker hem. bl.a. sportkläder från lorna jane, timtams (aussies bästa choklad) , australienskt kaffe (20 dollar wtf), en karta över australien som minne på väggen och om jag åker lite längre tid nästa gång kan jag pricka ut alla ställen jag besökt.sen proteinbars, regnsskogschampo osv.. slängde typ hälften av kläderna jag tog med. De stank saltvatten blandat med sand och skulle ändå inte ha rymmats i väskan mer. skriver mer om resan hemma sen, vid min egen sköna pc (ja jag är en pcnörd, tål inte ipads och laptops)säger bara, har en 200kgs japan bakom mig(inget emot överviktiga) som rapar, fiser, luktar sjögräs eller bläckfisk och öppnar en ny öl eller chipspåse varje kvart och toletten luktar bomn efter honom. d.ö.r.men ha det bra läsare!saknat bloggen lite också ;), kram på er alla <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: