Instagram

Blond tjej

Tränade idag också.. och igår också.. och dan före det.. vem bryr sig? JAG. För vad i helsike, antagligen så är det för jag inte tränat på länge eller så är det det jag mera tror på: vätskebrist. Dagarna har bara sprungit förbi och det första jag gör på morgonen är att dricka 3 koppar kaffe. Gissa hur stora kaffekopparna är? De rymmer mellan 3-4 dl. Då mår man ju inte så bra. Men så äter man lite och mår bättre. Det går några timmar tills lunchen och det ända jag druckit under den tiden är antagligen celsius eller jacked fuel och eventuellt knaprat på någon frukt och nötter. Under dessa några timmar har jag svettats som en idiot, för det gör jag alltid, varmt eller kallt, gör det helatiden. Och så är det träningsdags, lite mera svett bort.... jaja som sagt, vem bryr sig? Det jag vill komma fram till att jag troligen har vätskeförlust. Inget farligt. Men farligt för träningen. Prestationen har varit nere på botten och huvudet känns tungt och värker dagen lång. Vad kan jag göra åt saken? Dricka mindre kaffe och dricka mera vatten såklart. Sköta om mig själv. Vakna en natt utan sendrag. Jobba bättre på gymmet. Bli piggare och rena kroppen. Så från och med idag kommer jag gömma två stycken 1,5 liter cola flaskor fyllda med VATTEN inte cola.. och då dagen är slut ska jag ha druckit allt. AMEN.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: