Instagram

Pisslukt och tom i skallen

Hej! Nu sitter jag på tåget hem, vi slutade lite tidigare. Som jag brukar, ska jag berätta lite men först måste jag gnälla om både fisklukten i bussen (skolan är i skogen och massor mef scouter och vandrare) pisslukten i tåget(?????) det fula vädret (ösregn, vind) då jag har bråttom och inte tid att byta kläder eller leta fram en mössa, och min 1000 kilos ishockeyväska full med idrottskläder, blöta handdukar, matboxar (tur att jag hann diska)och mat, några flaskor vatten för tågresan.
Såååå,nu har jag gnällt och det känns redan mycket bättre! Är inte den personen som går runt och gnäller om allt dagen lång (stör mig på sånt, håll det för dig själv, annors påverkas ju andra) men att skriva ut mig och få er en liten bildtanke hur jag ser ut just nu (panda runt ögonen, dyrblöt hund i kläderna, pank, tom i skallen, lost i en stad full med ryssar och fiskare) 

lite annat än i morse;




japp dagsformen efter 4 dagar på ptskolan med stress men endast en träning, nämligen fotboll. Ska bli skönt att komma hemm och äta lite fluff och kött tills magen blir gravid och ladda med en godispåse till en knasig finsk film, sova som en kung, vakna som en drottning, äta frukost åt fem och träna nåt med all den energi jag sparat under helgen. Är inte alls trött, tvärtom, väldigt konstigt, men däremot är jag tom i skallen och behöver få vila både den sociala biten ikväll och allt som heter läsa eller fakta på en vecka åtminstonde.


Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: