Instagram

Aminosyrorna

Hej!

Jag berättade ju om hur jag plötsligt börjat sveeeva fram då jag springer, beror på mina nya aminosyror! Har inte märkt än någon skilnad i styrketräningen, men i konditionsträningen känns det som om jag orkar dubbelt mer och längre! Synd att jag inte hade dem på loppet, hade varit kul att testa dem där, men nu varje gång jag ska och springa ut dricker jag detta pulver nedan För de sätter faktiskt fart på benen!

Vad är aminosyror? kortfattat: Aminosyror kan ses som finfördelade proteiner som kroppen tar upp mycket snabbare. Hela protein måste brytas ner innan kroppen kan använda dessa som bränsle.

 

1 Maja:

skriven

Hur mycket amino dricker du per dag? :)
www.healthymaja.devote.se

Svar: Bara när jag tränar :) så en portion per dag.
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: