Instagram

Dagens visdom

Jag mådde inte bra. Jag gjorde en förändring, och det var inte lätt, men det var så värt det. Idag känner jag min kropp och min själ, jag vet vad jag mår bra av och vad jag inte mår bra av, jag kan äntligen lyssna på hur jag mår, och jag mår så bra idag. För jag skadar inte min kropp längre. Jag sköter om den. Jag älskar den. Även om det är svårt ibland, att komma ihåg allt, alla dagar är inte perfekt, småa bakslag hit och dit. Viktigast att man förlåter sig själv, går vidare, tar nya tag. Du kommer klara det. Ditt mål borde vara, att må bra. Psykiskt & Fysiskt. Det är viktigast enligt mig. 
 
Vare sig du väger 80kg eller 40, vem bryr sig, så länge du är lycklig. så länge du mår bra. så länge du känner dig frisk. Jag kände mig inte frisk, jag var olycklig, jag mådde verkligen inte bra. Därför valde jag att förändra mig. Och det var mitt livs bästa val. Steget mot det fria.
 
1 Maja:

skriven

Att välja det friska livet och friheten kan vara det bästa valet man kan göra!
www.healthymaja.devote.se

Svar: ellerhur <3
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: