Instagram

:()

Alltså på ett sätt bryr jag mig inte. Men på ett annat sätt blir man lite ledsen ju, att några rutor får er att vilja anmäla min bild. Okej troligen var det ingen bloggläsare, men if it was, varför läsa mina inlägg och kolla på mina bilder ifall det stör dig? Jag vill ju bara inspirera, hjälpa andra och dela med mig min resa, verkligen inte skapa något problem för synen eller öronen. Aja,jag kör på mitt race, hoppas någon vill följa det ändå! denna kille verkar vilja det iaf, haha fick den skickad i instagram, guud va sött, made my day! :D 

Kategori:
1 Izzy:

skriven

Bry dig inte om det.... det kommer alltid att finnas haters. Jag tycker det är SUPER skumt att någon anmäler din bild... de finna så mycket värre på IG som thinspo och vissa konton som bara har vilder på deras super definirad abs.
De finnas 8k+ följare på din IG som följare DIG för att de tycker om vad du lägger upp, så bry dig inte om de få som är bara haters :)

T.ex jag blev kallad tjock på min blogg igår men om den personen faktiskt läsde min blogg skulle hen veta att jag är långt från tjock. Och jag har flera tusen andra som läser min blogg och tycker om vad jag skriver så varför låta en person förstöra allt.

Svar: izzy, tack du räddade min dag! du är så otroligt fin vän, önskar jag bodde i sverige, såna som du finns inte många av, så storhjärtad och snäll :) kram sötis, ha en grym helg! och vafaaaaaaaan, du tjock?!?? människor har fel på huvudet ibland.
Amanda Essen

2 Malin:

skriven

Haters gonna hate - potatoes gonna potate. Just shake it off - du gör fan inget fel!!! Du är grym bruden. ;)

Btw, den jizz-bilden? hahahahaha :'D

Svar: hahahahaha du är för skön!! :DD
Amanda Essen

3 Elvira | ELVIRA.FITNESSGURU.COM:

skriven

Bry dig inte om sånt där, fortsätt köra ditt race bara! Du är grym!

Svar: Tack Elvira!!!:)
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: