Instagram

kärlek och trams

Idag kommer The Notebook på tv, som alla tusentals gånger talat om att är en riktig höjdare. Jag själv gillar inte så himla mycket romantiker.. är mer en action-film kollare, men tänkte ge denna en chans då tydligen ALLA sett den. Utom jag. Än.
Påtal om kärlek, skriver väl aldrig om sånt här i bloggen, kanske just för att jag är singel och har varit det rätt länge. Vem hinner med sånt liksom? haha, nä men trivs med mig själv och jag har ingen hets på att hitta någon, jag är ung och jag är fri. Vet inte ens om jag är så sugen på att hitta någon då man lär sig av vännernas och syskonens kärlekproblem dygnet runt, alltid en massa bråk och trassel i deras förhållanden. 
 
En grej jag inte fattar är folk som är otrogna, whaaat liksom, om man inte gillar killen/tjejen kan man väl lika gärna göra slut istället för att hoppa i säng med någon annan. Och det värsta man kan göra är väl att ge henne/honom en andra chans, och tro att allt kommer bli bra igen. Väl enligt mig så tycker jag man aldrig ska ta tillbaka efter en sådan händelse, tycker det är sjukt omoget och man är värd någon och något mycket bättre.
Man ska älska sig själv så mycket att man KAN gå vidare. Varför sätta allt och offra allting för en person,  som kanske inte finns där alltid? Satsa istället på er själva och ert liv. Så kommer någon att få anpassa sig till det istället. Visst lätt för mig att säga :)
 
Fast visst skulle detta sitta fint.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: