Instagram

LOL

Alltså dör xD Första gången jag börjat lyssna på låttexter är typ någon månad sen, så nu lyssnar jag endast på orden, vadå EFTER?? Har alltid lyssnat på instrumenten ju :D 
(detta med smile-strejket går inte så bra)
 
Aja, så sitter här och skrattar åt alla låtar jag nångong sjungit, vafaan! haha.

-23. Nicki Minaj, “Stupid Hoe”

“You a stupid hoe / You a / You a stupid hoe / (stupid, stupid).”

 

- Black Eyed Peas, “My Humps”

“My hump, my hump, my hump (ha), my lovely lady lumps (Check it out).”

 

 -Lil B, “Wonton Soup”

“Bitches suck my dick because I look like J.K. Rowling.”

 

-Rihanna, “Birthday Cake”

“I’mma make you my bitch / Cake, cake, cake, cake / Cake, cake, cake, cake / Cake, cake, cake, cake / Cake, cake, cake.”

1 Anonym:

skriven

Hej Amanda!
Hoppas det är okej om jag frågar några saker.
Hade du en PT eller nån annan som hjälpte dig till början när du startade styrks träna? Och nån som hjälpte med att hur man borde äta så att man får det bästa ur träningen?

Tack <3 Hoppas du har en bra veckoslut i Fitness Expon :)

Svar: Hej! Nej det hade jag inte, jag lärde allt själv. Men jag var ju "fri" så jag ville vara fri från alla regler så mycket som möjligt, åt när och vad jag ville. Ibland kunde jag äta lite onormalt stora portioner då man glömt mellanmål och man blev hungrigare då jag började styrketräna, men man lär sig och hittar sin egen måltidsrytm för att få i sig tillräckligt och tillräckligt ofta. :) Om man har någon där i gymmet som kan visa, skulle det vara jättebra då man ofta gör fel och kan skada sig, men jag lärde mig själv som sagt. Sakta men säkert :)
Amanda Essen

2 Izzy:

skriven

Hahahah!
Jag kan typ inte lyssna på sånna låter eftersom jag stör mig så mycket på texten och hur dålig den är!!! Men ibland kan vissa dåliga låter ge extra energi för träning om man bara lyssnar på musiken!

Svar: hahaha ja, borde nog sluta lyssna på dem jag med, ifall de sångerna kommer då jag tränar blir man bara irriterad :D
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: