Instagram

Lyxar till det

Ja nu blir det pizza och vin, inte alltid man får hämt-mat ända till köket. Tack mamma! Ibland är det inte så dåligt att man bor hemma fortfarande. Fast jag har redan bestämt mig att flytta efter jul, men vart är nästa problem, har inte bestämt mig om jag ska börja jobba eller studera vidare heller, så det hade ju hjälpt lite.
Framtids-ångest.
 
 
 
1 Maja:

skriven

Gott! :)
www.healthymaja.devote.se

2 Frukostera:

skriven

Gott! Va längesen man käkade pizza nu ;)

Svar: Ja mums!
Amanda Essen

3 izzy:

skriven

Mums!!! Vilken bra avslut på dagen :)
Du kan flytta till Sverige så kan vi leta lägenhet tillsammans! ! hahaha

Svar: vore dröm!!! En träningskompis, matkompis, vän resten av tiden och även en smart vän som kan hjälpa till med läxorna i skolan ;) !
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: