Instagram

Man mår som man förtjänar, eller?

ååå, har inte alls mått bra fysiskt de senaste dagarna. Dagarna har flutit på ändå, eller jo har jobbat på som en latmask med magvärk in i helsike, tränat endast 1 pass denna vecka och ätit skitmat dygnet runt, ibland går det så, spec. då jag är stressad, vilket jag verkligen är nu, pg. tusentals saker som kommer alltid samtidigt. Får knappt syre nu känns det som. Nu kommer jag ta ett varmt bad och bara tänka. Vet ni va, fick ett paket idag! Har nämligen vunnit VIctoria Törnegrens ”Spray On” jeans  bloggtävling, i samband med Cheap Monday,
så fick dessa underbara jeans i paketet, wöööööw, gissa hur glad jag blev! Inte ofta man köper nya jeans, har typ två par jag använder dagligen och nu får jag ett par nya favoriter i hyllan! De gamla trasiga som aldrig används kan man lika gärna skicka till secondhand! Ska städa gaderoben då jag har extra tid, blev riktigt taggad nu!
 
Vi får hoppas på en bättre dag imorgon med ny energi!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: