Instagram

Mimmi pigg med Quasimodo rygg

Asso dog av ryggvärk idag, tyvärr blev det bara värre då jag försökte göra något! Då har fått ligga hela dagen, japp bokstavligen. VILA, få varm soppa till bädden och bara ta det lungt. Även läst lite men somnat direkt, inte världens lättaste grej att inte få röra på sig men ändå ha världens energi i kroppen! Måste minska kaffet, kanske det som får mig så pigg. 
 
Aja, har en lite berg och dal bana i privatlivet just nu, inget allvarligt, eller jo lite, men inget som påverkar mitt humör desto mer. Massor med saker att ordna och klara ut. Nästa vecka blir det väl mera klarnare.. får vi hoppas. Ska ta veckoslutet och tänka, så stressar jag mer då dagen är framför mig. Onödigt att tänka och oroa om något som inte ännu är här. 
 
Saknar att träna btw! Men hälsan i första hand, ska vila ordentligt nu så jag är snart tillbaka! Problemet är att värken i ryggen försvinner med medicinen så tror jag plötsligt att jag är "frisk" och så böjer jag mig eller cyklar till gymmet och hallvägs börjar det göra så ont att jag känner mig som OLOF 92 år med Quasimodo rygg.

 
 
 
 
1 izzy:

skriven

Krya på dig finis! !! Jobbigt med rygg värk, men hoppas det går över snart. Vet du vad som orsakade värken (skrev världen först, hahah!) ;)

Svar: Nej faktiskt inte! :O Antagligen tränat fel, varit i fel ställning? Kanske vid knäböj/marklyft eller bara böjt mig för mycket framåt, tex då jag städat/dammsugit/jobbat :(
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: