Instagram

Mina favvotights

Inte alltid jag tar bild på dem. Men bär den dagligen, äääälskar dem! Har blivit från ett mjukbyxor till ett tihtsfan! Aldrig tänkt mig förut gå i enbart tights, men i dessa kan jag gå, danssa, hoppa vart jag än vill och de är så himla skööööna. Typ så att man vill sova i dem, nästan!! Tur kan man använda dem ute ännu ganska länge (hoppas jag!!!) innan snön kommer. ÄLSKAR DEM som sagt. 

Här har ni några av mina favoriter:
Fler finns på myway2fitness.se
 
sugarskull-tights-pink-lfearn-your-body-yellows-lfwildzz-frhardcore-workout-pink-back
 
1 Maja:

skriven

Åh gud vad snygga! Perfekt nu när jag är på jakt efter nya tights :)
www.healthymaja.devote.se

Svar: Jaaaa, dör på dem lite :)!
Amanda Essen

2 myrtillus.blogg.se:

skriven

riktigt coola tights! :)

Svar: jaa, sjukt grymma!! :)
Amanda Essen

3 Tess:

skriven

Vilken storlek beställde du? Är dem små/stora i storleken?

4 Anonym:

skriven

Vilken storlek beställde du? Är dem små/stora i storleken?

Svar: XS, de är stora!! Jag använder annars M/36.
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: