Instagram

nejnej

Vaknar med värk i hela kroppen, speciellt höften och nacken. Du måste skämta sade jag till kroppen, men what to do.. ligger i sängen och läser som bäst. Och bloggar förståss, blir troligen en månads sjukledig känns det som nu iallafall. Men ska försöka 
stretcha och hoppas på det bästa! alltid går det inte som man tänkte :-(

Kategori:
1 Maja:

skriven

Du är så grym ändå!
www.healthymaja.devote.se

2 Lisa's healthspo:

skriven

Ush då, krya på dig! Kram :)

Svar: tack! :)
Amanda Essen

3 Nathalie:

skriven

Hej amanda!!
Jag måste bara få berömma dig för din blogg och dina inlägg.
Du förstår inte hur mycket dina inlägg "betyder" för mig såattsäga. Du är som ett extra stöd för mig i min kamp om att bli frisk från ätstörningar. Jag får alltid så mycket hopp när jag tittar in på din blogg, en massa ny energi och jag känner bara djupt i hjärtat att ja ja ja jag vill faktiskt bli frisk. Du får mig att visa att jag inte är ensam och du bevisar även att livet är och kan vara så mycket finare. Att livet har mycket mer att erbjuda än att hela tiden kriga mellan djävulen och änglen, att allting handlar inte bara om mat. Alltså WOW, du är så grym och du får mig att känna mig grym också som inte ger upp. MASSOR av creed till dig, du räddar liv. Så TACK TACK TACK för att du är en så klok tjej och vill dela med dig om din framgång här på bloggen. Kramaaar

Svar: asso människa!!! du fick mig inspirerad, kolla bara nya inlägget! DET ÄR DU SOM ÄR GRYM, TACK NATHALIE :) <3
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: