Instagram

Plåster på fingret och naglarna olackade = Amanda

AVilken jävla pump! Var grymt jobbigt då armarna fick så tidigt pump.. vet inte vad jag gör "fel"? Men det är ganska störande då pumpen kommer i början av passet och då gör det bara ont passet ut. Men var sjukt skönt då jag var typ ensam på gymmet och fick precis grimasera och pressa så hårt jag orkade i egen takt utan att någon kommer mitt i ett set "är du klar snart?" :P Så axlar, lite tricep och bicep DONE! Ryggen börjar också släppa sig.. kanske vågar ta ett lugnt ryggpass imorgon, fast utan marklyft, dem bara sabbar till den ännu mer :( Fast imorgon har jag sjukt mycket andra program, så får nu se vart man hamnar! Men idag slöar jag och samlar krafter för kvällen har jag lovat tvätta golvet. VARFÖÖÖR
Pottan är på plats också, ifall jag skulle behöva den! Som ni ser är jag ingen manikyr-tjej, aldrig varit det och kommer nog aldrig bli, förstår mig inte riktigt på grejen med nagellack, nästa dag är det borta och jag har ändå så "fula" händer, pg. dålig blodcirkulation (haft sen jag föddes) och nå reuma-liknande svullentrupp fingrar, så känns ganska onödigt att framhäva dem på det viset! Fast visst, på halloween och andra dagar kan man väl lacka lite extra fult, som svart med orange fläckar typ. Ifall man ska på barnkalas förstoss. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: