Instagram

pt-skolan





Jag och typ 3 andra har blivit valda att pröva Firstbeat dessa fyra dagar vi är här. Det är en maskin som sitter på kroppen och
mäter allt möjligt, bl.a. puls, hjärta, stress, återhämtning, träning, ifall man är övertränad, osv vad man gör under dygnet och hur det påverkar kroppen. Intressant!!! Mitt resultat kommer bli kaos, jag är ju stresskungen haha!

Lite andra bilder också från utsikten, var sjukt läskigt igår då de inte har någon belysning och så skulle jag hitta ensam ti de lilla stugorna på halloweenkvällen, haha finns en liten rädd amanda i mig också ;) igår tränade vi också ett sjukt pulshöjande pass och alla var helt döda efter massor med skola och fakta hela dagen så ingen orkade riktigt pressa,men gud så roligt och vilken adrealin! ångrar lite att jag inte tog med mitt wheyprotein, aja aminosyrorna får duga! dock har jag typ bara 3 skopor kvar :( bästa Amino magic från scitec nutrition, ALDRIG prövat bättre! hoppas deras andra aminos är lika bra, tänkte klicka hem några! :)


Kategori:
1 Lisa's healthspo:

skriven

Åh så kul det låter och mysigt! Att få umgås med en massa andra som har samma intresse! När är du färdig PT? Kram :)

Svar: i årets slut :) kram!
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: