Instagram

SNICKERS SMOOTHIE!!!!

 

NYTT RECEPT!! Testade en smoothie med en ny smakav Scitec Nutrition och resultatet blev
= SNICKERS! OMG.
 
Recept:
2 msk Peanutbutter
4 msk Choklad eller caramelsyrup från Walden farms (eller båda)
1 msk Kakao
200g Keso
4 msk chiafrön (om man vill)
0.5-1 dl vatten eller mjölk (tog mandelmjölk)
5-10 st isbitar
 
Utförande:
Mixa allt, toppa med chokladsås och saltade nötter, mums! Ni kommer seriöst DÖ. Jag dog lite tidigt så drack upp allt och hann inte ta bild = standard. Sorry, är nog ingen blivande bloggerska! Men jag hoppas ni överlever med alla dessa google bilder TILLS jag får bättre motståndskraft (eh?) mot godsaker.
 
1 GoForFit:

skriven

Låter ju drömgott! Älskar snickers ju!! ^^

sv: Jaså? Jag gillade den faktiskt! Ännu godare med en skvätt stevia i! :) Jag tycker ju tyvärr inte om kokos, men kokosdrycken kanske inte har en direkt stark kokossmak? :)

Svar: Gillar inte heller kokos, iallafall inte kokosvatten, fy! Men drycken var okej :) Påminde lite om kokosmjölk i burk bara mildare. ^^ Måste pröva blanda stevia med cashewdrycken då :) Kram!
Amanda Essen

2 Malin Rosén:

skriven

WOW! Ser ju sjukt gott ut. Måste jag testa:)

Ps. Vet inte hur ofta du kollar din mail på Facebook, men skrev till dig för ett tag sedan.

Ha en bra torsdag!

3 Gabbi:

skriven

Jösses vad gott det ser ut!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: