Instagram

Söndags mys och fys

Kom på en supersmart grej! Vi köpte ett nytt spel här om dagen, typ systers och min idé om att bli "smartare"! <-- lite så våra hjärnor fungerar. Iallafall kom jag på en smartare grej idag! istället för att svara på frågor om världen och vilket fotbollslag vann VM år 2009, så ska jag skriva EGNA frågor på lappar och svar på baksidan, nämligen om Anatomi & fysiologi! Vi har prov hela tiden, och på halloween har vi pt-skola igen. Så det blir bra med lite uppvärmning! Ifall jag får lapparna skrivna så är det ju en grym grej att öva på sin fritid! Annors somnar jag lätt halvvägs i det jag läser, om inte före, vad jag än läser, roligt intressant eller långtråkigt, somnar jag typ alltid. Även om jag har socker-, koffeinfyllda mellanmål packat med mig dygnet runt.
 
 
Aja anyway var jag idag till gymmet (!!!!) Det ända som bloggen och mitt mind lever på typ. har märkt att jag är mycket mycket energirikare och hjärnan fungerar dubbelt smidigare då jag gjort något fysiskt före jag börjar plugga. Är det så med er också? Om jag inte tränat ben förståss, då är jag död zombie i flera timmar haha.
Försöker hitta övningar för kroppen och spec. ryggen som lindrar diskbråcket. Marklyft körde jag för någon dag sedan som test, och det gjorde bara pinan värre. Men bl.a rodd med ryggen lite överdrivet med svank, latsdrag och fokus skulderbladen funkar grymt! Så fick till ett helt okej ryggpass idag. Även om det blev få och försiktiga övningar, låg puls, några få set. Det är ganska bra egentligen så känner man verkligen efter var övningen ska kännas och får grym kontakt med musklerna, spec. på extension.
 
Nu ska vi beställa lite hämtmat och dricka några glas vin till svensson svensson, låter som en perfekt kväll enligt mig, har ingen ork eller lust för nåt annat ikväll!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: