Instagram

VARFÖR JAG

Djävulen är med mig, jag vaknar dock på topphumör, adrealin och färdig för dagen! ryggen känns mycket bättre, men vad händer? Jag ramlar ner för trappan, aj aj aj. Slår allt från rygg till rumpa, fick en massa blåmärken känns det som och jag typ skrek som en hes mås. Jääävlar, kan kanppt sitta på stolen utan att svära. 
1 Maja:

skriven

Åh nej! Hoppas det blir bättre snart, du är grym!
www.healthymaja.devote.se

Svar: Tack :3
Amanda Essen

2 Anonym:

skriven

Oj nej vad synd :( Hoppas det inte är alvarligt.
Jag ville fråga, att har du tänkt på att börja arbeta som PT i Finland?

Svar: Ja fyyy. Näe det är nog bara jag som överdriver med värken :(Jag vet inte än! Inte bestämt mig om jag ska jobba eller studera, och var isåfall. :)
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: