Instagram

Vilodag

Idag har varit en sjukt rolig dag med både familj och vänner, vart ute på kaffe och sen middag och så hjälpte jag en vän att fynda lite i butiken. För mig är det strejk i sparbössan, använt allt för mycket senaste tiden. Köper inte mycket kläder utan kostillskott, vitaminer, mat, osv. Så onödigt att varje dag köper man en vattenflaska, kaffe för typ 30 kr, då man får hemifrån gratis. Ungefär så, måste börja tänka med förnuftet lite, sådär passligt till julafton. Älskar att ge julklappar! Men vad säger jag.. inte är det julafton än, som tur. Före kommer min födelsedag, ett par korta resor och massor med plugg. 

Ikväll stretchade jag även i ungefär 10 minuter, kort men det gjorde såå väl till mina styva ben och axlar. Har nog aldrig (vad jag kommer ihåg) stretchat axlarna, guuud så skönt det var. 
 
 
1 Maja:

skriven

Det är ju så skönt att stretcha! :D Ha en bra torsdag, kram :)
www.healthymaja.devote.se

Svar: Jaaaa visst är det :)
Amanda Essen

2 elin:

skriven

Du är så fantastiskt vacker Amanda!! :o

Svar: Men DETSAMMA!! <3
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: