Instagram

Hösten

Alla är bara gnäller om hösten. De ser bara att det är regnigt och mörkt. Men du kan se det på ett annat sätt också, om du bara öppna ögonen. Jag älskar hösten. Jag älskar mysiga varma tröjor, mössor och vantar. Jag älskar en varm kopp kaffe vid brasan, jag älskar alla färgerna och löven som faller ner från träden, jag älskar den långa väntan på julafton och andra spännande äventyr vi får på vägen. Jag älskar det skarpa vädret och friska luften, jag älskar verkligen hösten!
 
Visst, det skulle vara trevligt att ha sommar för alltid, men jag har lärt mig att se varje ögonblick i livet positivt. Ta varje dag och månad med nya, positiva tankar och gör dig redo att livet kommer att öppnas på ett helt nytt sätt och syn. Livet är så vackert, när du inser det.
 
Har så mycket program och äventyr under hösten är det är inte klokt! Även småa vardagsgrejer som kaffe vid brasan och kollar ut genom fönstret hur det stormar, det är guld! :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: