Instagram

Komplex Måndag

Alltså disco-pass har blivit mitt nya beroende! Haha, tyvääärr! Jag går till gymmet med full fokus, men så händer något plötsligt och så börjar jag leka och köra bara det jag vill, typ skippar hela planen och bara köttar lite så pumpen i musklerna kommer fram, hänger i stångar och gör fula pullups eller kör superset tills blodådrorna spricker i musklerna, haha, skitkul!
Men måste nog börja fokusera på träningen, vill ju utvecklas samtidigt ;) BYGGA på maskarna, de har blivit otroligt slankaa nu, vill ha större armar! #komplexmåndag MEN man kan inte sitta på stolen och vänta på att muskler växer, man måste TRÄNA ÄTA VILA. Men just nu händer det så mycket så man varit lite seg i både träning och mat, visst äter man och tränar man, men mest sånt man själv vill ;)
 
Nu blir det mer kött, tidigare och sova, fokus mer på gymmet och uppdatering på spotify listan! Okej inte NU men sen då jag är redo.. well, kanske efter nyår? Nä sådan är inte jag, om man ser på helhet kör jag veckoschema, 2 lättare pass, 2 hårdare pass, och ett konditionspass, sen ett återhämtningspass mest stretch, töj, kanske promenad eller nåt sånt. 
 
Såhär känner jag mig idag:
 
 
Såhär vill jag se ut idag:
 
Vilket kommer leda till att jag ser ut såhär ikväll:
 
 
1 Maja:

skriven

Ha en fortsatt bra måndag, kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: