Instagram

PANIK

Jag har aldrig varit en sådan som har fullt schema. Eller fyller i kalendern för olika möten, grejs och händelser. Och så idag sitter man här med kalendern i famnen och fyller i varendaste en sekund, problemet är att ALLTING händer på samma dag !!!?!?!? Så ma måste göra alla dessa val. Det eller det? Och så får man sån beslutångest, var det nu rätt beslut jag gjorde? Åååååh. 
 
jag fick världens finaste bjudning till en bal/fest/pris-utdelning i oktober, men såklart har man annat då, viktigare grejs, nämligen skolan. jag måste nu skärpa mig! SKOLASKOLA FÖRST. Kan va att jag missar en dag nästa om jag inte får ledigt från jobbet, då det börjar redan på torsdag. Och så har jag inte ens körkort, eller studierabatt, blir dyra grejer detta, tåg, buss och flyg fram och tillbaka. Tja, inte ändå flyg, men kanske i framtiden, inte för jag gillar att åka flygplan. 
Men whaaat, har jag blivt en KALENDER-FYLLARE!?!??! värsta som kan hända typ. Inte fri längre! Nä jag skoja, blir helt kul med planer ända till julen, så får man slappna av. Eller? Då kommer det 10 st australienare, hälften har jag inte ens träffat och jag måste göra allt för att de stormtrivs, vilket de förståss kommer göra i denna kalla, ljuvliga, händelsefulla stad. Allt kommer ju vara stängt! PANIIIIIK.
 
 
Här är iallafall 2 bilder från igår:
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: