Instagram

Protein Hets

God morgon! Igår gjorde jag proteinpannkakor för hela Kina! Så blev över lite så jag sparade dem till frukosten. Vilken prima ide! Jag är dock en som alltid ska ha nåt saltigt FÖRST på morgonen, skulle aldrig kunna äta en semla eller chokladpannkakor till frukost, men som tur hade jag bakat proteinpannkakorna på wheyprotein utan smak, naturell, det gör pannkakorna mer riktiga enligt mig, för pannkakorna ska ju inte vara söta, utan pålägget ska vara. Iallafall, så bredde jag på lite smör, skinka och ost så blev det ett perfekt proteinbröd ist! Vilken proteinhets jag haft denna morgon; Proteinbar, proteinbröd, proteinkvarg.. haha. 
Men jag blir ju aldrig mätt! behöver en enorm mängd protein för att bli det, och hålla mig så en stund (probleeem?) 
Aja, god fortsättning på dagen!
Kategori: Mat